Tuesday, January 1

2012...2013 (Power power power.)

Semalam gua perati je timeline, tak kire tuiter tak kire fesbuk. belaka nak jadi power.

Ada yang penat bekerja, kalau tidur semalam (2012), mau bangun tahun depan (2013). Kahkahkah. Gua ketawa. Power power power.

Ada yang power main futsal. Start main 2012, 2013 baru habis. Kahkahkah. Gua ketawa sambil puji nipis dalam hati. Power power power.

Ada yang tak tido tido lagi, start 2012 sampai 2013 tak tido tido lagi. Kahkahkahkah. Power power power.

Ada yang lahirkan rasa tak puas hati kat majikan, kerja dr 2012 smp 2013 tanpa henti tapi gaji dikira satu hari. Kahkahkahkah. Power power power.

Ada juga yang power di tikar semayang. Semayang dari tahun 2012 sampai 2013. kahkahkahkah. Power power power. ini macam kalau tak masuk syurga tak tau la.

Ada juga yang power bawak kete. Merentasi perjalanan jauh kelantan ke KL yang mengambil masa setahun. 2012 bertolak, 2013 sampai. Kahkahkah, Power power power.

Banyak lagi benda-benda power yang dorang buat sampaikan gua malas nak ingat.

Gua? lu ingat gua boleh duduk diam bila tengok semua jadi power? Gua pon nak tunjuk power. Terus gua berjimak, 2012 gua stim, 2013 baru pancut. kahkahkahkah. Power power power.