Wednesday, April 14

Ganas si hitam

Ada budak datang tumpang rumah, kawan kepada kawan. Datang dari desa nak cari keje katenya. Tapi tgk dari gaya, bukan datang dari desa, tapi mcm datang dari neraka.. muka penuh tindik-tindik, mata becelak hitam pekat, rambut depan paras dagu tutup satu mata, gelang besepah-sepah, seluar hitam ketat mcm rocker zaman 80an, tapi londeh nmpak celah bontot mcm hiphop, baju hitam besar takda lengan macam budak metal.. Akak-akak makcik2 yg nampak dorang dari jaoh, sorok anak mereka dari tgk dorang, takot2 mengigau mlm nanti.. bygkan, macamana tahap ganas..

Nak jadi cerita,tgh aku editing mlm2 buta, sorang2 kerana semua da lena, aku terkejot berok dengar org bersuare.."lo lo lo lo.." Aku cari arah dtg suare, rupenye dari si budak brutal.. Aku biarkan, mengigau rupanya..sakit hati pon ade. Aku teruskan kerja..

"Helo helo, baby baby, babyyyyyyyyy...." si hitam brutal merengek manja.

Aku pandanng muke dia yang terpejam mata, batang hidung bertindik. subang hitang besar..celak pekat kelat lagi kat mata.. Cis, aku rase mcm nak lompat-lompat atas muke konon brutal..