Friday, January 6

20% Bangang Ombak Rindu

Inilah yang dikatakan alpa, pandang remeh, dah bangang. Buat filem pandai, cinematografi gempak, pelakon handal-handal,semuanya sudah ok tp konti tak reti nak jaga. Kecuaian yang memalukan bagi gua. Terlampau remeh.




Baju gila babi basah kuyup, lepas romen-romen kering terus. Lepas tu esok pakai sehari suntuk. Ditambah bangang sebab suroh Azizah Mahzan pakai macam tu. Hilang selera makan gua seminggu. Azizah Mahzan ni pulak memang dah sedia bangang dari muda lagi.



Ini pon satu hal, macamana ada tertempek gambar kat situ. Kejap ada kejap takda. Lebih baik gambar2 tu simpan elok2 dalam album. Tak payah sangat nak lekat kat dinding.



Lain kali kalau nak marah tahap dirasuk syaitan, bakul sampah tu sepak sampai keluar dari tingkap. Senang cerita. Tapi apa-apa pun gua memang tabik jamban rumah ni sebab ada tingkap tepi mangkuk jamban. Sambil berak boleh menghayati pemandangan terbentang. Mengidam gua nak berak sekali dalam jamban ni.


Bangang betul, dialog dengan bahasa tubuh kontra.. Elok-elok la sunting tu. Bangang.



Apa pasal balik Amerika rambut depan pendek, esok lusa tulat tubing rambut depan panjang balik. Rambut palsu? Apa jadah dan apa motif balik dari Amerika nak kena pakai rambut palsu? Tribute Lady Gaga?Bangang!


Apa pasal rambut orang tua ni tekeluar sikit kaler perang tu? Hei orang tua tak sedar diri, pakai rambut palsu tu elok-elok.



Disebabkan gua dibesarkan dalam bau busuk getah skrap,gua tak tahu pula tabiat orang-orang kaya suka-suka hati nak masuk rumah kadang-kadang buka kasut kadang-kadang pakai kasut.



Benda-benda kecik macam ni jangan ambil remeh. Buat betul-betul.






Ini antara paling bangang. Tali tu sebesar alam, macam mana tak perasan? Si jaga konti gua rasatengah stim ganja.



Malas gua nak taip. Lu tengok la sendiri apa tak kena.


Mana datangnya rombongan ni dalam sekelip mata?? Tak ada tak pa kot.



Mana frame? Dalam Handbag Izzah??


Part ni buatkan gua ketawa terbahak-bahak. " u nak kawen sangat kan?? u nak kawen sangat kan??" kah kah kah kah... 2 orang sibangang tengah bertekak..kahkahkahkah