Thursday, July 18

Cerite Puase.

Aku baru bangun tido ni. Jam 11.45 pagi, matahari sikit lagi nak tegak betul2 atas kepala. Tidur aku tadi diserikan dengan mimpi aku main bola. Sedap betul bila mimpi jadi watak utama ni. Bila jadi watak utama, akulah hero yang 'memenangkan' pasukan. Banyak juga gol aku sumbat, tapi tidaklah sama jumlah gadis-gadis gelenya yang terkinja menjerit nama aku di tempat penyokong, ramainya dasyat.

Tamat perlawanan aku dijulang penyokong. Lepas tu semua pakat kerumun minta autograph.Ada juga peminat-peminat wanita yg ambil kesempatan meraba-raba. Kucar kacir aku dibuatnya. Dalam pada kucar kacir peminat tu, sempat juga aku terajang penyokong lelaki yg turut meraba sama. Hebat betul aku rasa, tapi...

Tekak aku kering ni betul-betul mcm lepas main bola ni macamana aku nak handle?