Monday, May 4

Aku perlukan penembak tepat

Lokasi : Sarang Budak2 Bujang

Mata aku betul2 tajam memandang LCD Samsung 19 inci smbil tangan kananku menggerakkan mouse kekiri kekanan, keatas kebawah.. jari kanan menekan mouse berkali-kali.. Aku saja berekperimental menggunakan adobe photoshop.

kawan2ku terbongkang di depan tv sambil melayan Diari AF.. Sekali skala aku menoleh ke arah TV, itu pon kalau aku terdengar suara Aisyah. Pelajar2 yang lain? Mmg aku tak berminat.

Tatkala aku memberi tumpuan penuh kepada editing(aku sdg potong gmbr), aku dengar suara lelaki durjana membangga2 diri, sambil memberi amaran kepada Adlin(pengkritik kegemaran aku)supaya jgn mengkritiknya.(mungkin dia rasa die bagus..Dan bila aku toleh, s**t,Akim!!!!!

Mamat ni memang poyo gile, aku tak tahu nape die poyo pada tahap maksimum,mungkin dia pikir dia dpt menarik minat perempuan2 gedik(mmg ramai di luar sana)utk mengundi dia..mungkin dia rasa dia nmpk lebih cool..

Aku perlukan sniper skrg ni.. perasaan benci meluap2.. penembak tepat, kasi headshot kat akim!!!!!