Thursday, May 7

Kami ke Rome

fergie : ko kat mana wei??

budakamera : kat rumah la uncle...

fergie : ooo. jadi tak dtg??

budakamera : tak jadi kot, balik dr terengganu ari tu pundi kencing ni rase
sakit..mcm bengkak2.. futsal ngan geng2 whitesignature pon saye tak g
pegi.

fergie : ok, tak pa la kalo mcm tu, uncle letak rooney sorang je la kat posisi depan.

budakamera : bagus jugak tu, suruh ronaldo backup.. da cantik da strategi tu uncle.

fergie : wow..bagus cadangan tu..

budakamera : ok la uncle, saya nak main dota ni. jgn lupe masukkan park ji sung,
sya rasa dia bole menyengat.sori la uncle tak dpt main mlm ni..jgn jual
saya kat real madrid plak musim depan..

fergie : ok ok..uncle try strategi ko..jgn risau, kontrak ko sepanjang hayat kat MU.
take care ye, bye.

budakamera : bye



Tamat perbualan telefon antara aku ngan fergie. tepat pukol 2.45 am, aku dan kawan2 terpacak di depan TV 15 inci milik mel yang dibawa dari melaka..TV 21 inci tersadai disebalik sliding door..Sudah Arwah..

Dengan hanya tv yang panjang dan lebarnya hanya sejengkal kami menonton MAN UTD VS ARSENAL live dari Utara Landon.. Man U bertandang berbekalkan 1 gol di gelanggang sendiri..dan apabila beraksi di gelanggang lawan.....

MAN U MENANG 3-1 beb!!!!!!!!!!!!!!!

Aku,bad,jimi dan cheng melompat kegembiraan..Mel,fizi dgn mus terdiam, kelu lidah.. hampa mungkin..bukan mungkin, tp memang hampa maksimum.mujur air mata jantan tidak mengalir didepan kami..tapi didalam hati tiada sapa yang tahu..berkecai impian merangkul piala musim ini..tp Man U sudah ada 2 piala, lagi 2 menjadi buruan..sama2 kita nantikan..zaaaaaasssss