Friday, March 11

dot com

Gua buta. Gua tak kenal siapa-siapa kalau takda yang kenalkan. gua juga pemalas ya amat untuk singgah di laman-laman orang. bukan sombong, bukan tak berminat, tapi gua bodoh dalam hal-hal ni. Gua bodoh untuk berkomuniti ditambah pula gua sibuk dengan gambar-gambar gua, gua sibuk dengan album album gua yang keluar tiap-tiap bulan sampaikan Dato Siti pon kalah, apatah lagi Syarifah Aini dan Liena Hangat serta Ruhil Amani.

Tapi sejak dua menjak ni, gua rajin klik-klik laman-laman orang. Ntah apa nama, tapi sedap mata mata mandang, sedap bibir menyebut bila laman-lamannya bla bla bla dot com. Gua? dot blogspot dot com. Cis, tak sedap langsung. Gua rasa gua pon patut tukar dot com. Barulah profesional, barulah international, barulah nampak seperti 'good good'.

Nanti gua nak beli. Gua nak beli dua. Nanti gua tanya rakan taulan gua dekat mana nak beli. Kalau di Pertama atau Sungai Wang mahupon Pasar Mini RVAS dan Restoran Amber Shirinbano pasti murah. Tapi buatnya di jual di KLCC atau Pavillion, kopaklah gua, terkoyak poket gua. Tapi gua tak kisah, gua dah ready dengan borang-borang pinjaman MARA mahupon TEKUN.
~
Hari hujan renyai-renyai, layan mimpi pasti best.