Tuesday, September 27

Haram Jadah

Masih lagi cerita godam. Kenapa ada istilah godam dalam dunia ni? Haram jadah mana yang mula-mula reka kata godam, haram jadah mana yang mula-mula start menggodam, dan haram jadah mana yang menggodam blog gua.

Apa bangang dan apa bangsat sipolan penggodam haram jadah ni nak menggodam blog gua?? Blog gua ni bukan ramai orang bukak. Apa yang sipolan haram jadah ni dapat dengan godam blog gua? Nak gua email? Lepas tu bank inkan duit bagi bukak balik blog gua?? PUI!!!

Bodoh dan bangang sipolan haram jadah ni. Ini bukan blog cari makan. Gua bukan buat duit dengan blog gua ni. Bukan gua buat untung. Gua buat suka-suka. Tapi apa gampang sipolan haram jadah suka-suka hati plak nak godam blog gua?? Cilaka punya kerja.

3 minggu blog gua digodam, berkat pertolongan sahabat gua, Fendi (nama sebenar), gua dapat setelkan problem. Tapi 4 hari je bertahan. Blog gua digodam lagi. Cilaka. Bangsat!

Kali ni, hilang semua entry-entry gua yang lepas-lepas. Cilaka.

Sipolan haram jadah ni buat kepala gua dihujani batu-batu.