Thursday, September 22

Haram.

Jam dua pagi perut gua berbunyi. Berbunyi tanda isyarat mahu diisi. Bunyinya rancak biarpon tak ikot rentak.

Gua bingkas bangun. Sarung seluar sarung baju gua terus sergah Puja yang sedang ralit cipta lagu. "ayuh mas, makan. lapar bangat perut gue." ajak gua dengan lenggok bahasa macam Dian Sastro. Puja tanpa bersuara terus mengekor gua.

Disebabkan tekak gua mengidam char kue teau, gua pergi lompat lompat masuk Mali's Corner. Char kue teau special dengan udang bersepah gua santap. Habis makan gua bakar Peter Stuyvesant sambil garu-garu hidung. Si Puja pon nampak syok layan asap bermandikan embun pagi buta.

Tangah syok layan nikotin, ada satu biji kereta Honda Civic 2.0 yang pernah menjadi idaman gua beberapa hari lepas masuk parkir.

Pintu terbuka, keluar seorang jantan remaja. Rambutnya ala-ala Yantzen. Dress up pon jugak macam Yantzaen masa tengah gemilang bersama Rusty Blade. Kawan dia sorang dia pon lebih kurang sama.

"Mesti kereta bapak" bisik hati gua dengki.

Lepas beli makanan, mamat dua ekor ni landing kat kerusi sebelah gua. Bau hancing air kencing Jack Daniel (itu saja yang gua kenal) mencucuk hidung mancung gua.

"banyak betul lu makan, lapar betul lu." tegur kawannya.

"gua mana makan lagi, tadi gua layan minum je" balasnya.

"tadikan banyak ciken wing. apsal tak makan? syok dowh layan ciken wing sambil minum wine."

~ "owh, wine rupanya..." bisik gua.

"gua layan Jack D je tadi. Taknak gua makan ciken wing, bukan sembelih pon. Lagipon member gua ada cakap, ciken wing tu dia letak sekali dengan daging babi dalam peti ais."

~ "owh, betul la Jack D, pandai jugak gua" puji gua pada diri gua sendiri.

"ish, betol ke bro?? aduhh, gua dah makan dah tadi.. apsal lu tak cakap tadi???"

BLA BLA BLA BLA BLA BLA BLA...

Memandang jalan yang cantik berturap dan trafik lengang, gua gelak guling-guling tengah jalan. KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH

Tak cukup!

KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH
KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH
KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH
KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH

Tak cukup! Veri fani ni!


KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH
KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH

KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH
KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH

KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH
KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH

Apa lu nak heran dengan ayam sembelih ke tak bro?? Haram??
Lu kan rokes. Telan je la. Pikir plak lu halal haram?
Arak haram lu bedal. Apa la sangat takat ayam tak sembelih, babi goreng tepung pon
no hal sangat kot. Boleh je telan kot. Alang - alang dah


KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH
KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH!!

"am am, udah am udah, ayuh pulang dong." ajak Puja. Sambil ketawa gua mengekor bontot Puja.