Wednesday, September 12

Memancing dan bersabar.

Memancing ikan feel dia lain macam. Orgasm memancing ikan lagi superb dari memancing makwe di sungai wang. Bila ikan tarik dasyatnya dia punya feeling pemilik joran tu saja yang tahu. Tapi nak dapat feel yang ekselen itu bukannya senang, perlukan kesabaran yang tinggi. Sapa-sapa yang tak sabar tak boleh memancing.

Tadi gua pegi mengail. Mula-mula gua pegi mengail dekat lombong dekat dengan rumah gua. Gua tunggu-tunggu ikan tak juga dapat. Oleh kerana keadaan lombong yang agak seram jadi gua bekemas-kemas. Gua kuatir kalau-kalau jin lombong yang gua dapat nanti. Ya. ya. Gua memang penakut. Tak melayulah kalau tak takot hantu.

Lepas tu gua pegi ke tasik. Cuba nasib dekat sana. Gua campak matakail jauh nun di tengah tasik. Gua letak joran, labuhkan bontot lalu nyalakan Peter sebatang. Peter bertarikh 4 julai 2012 ni sedap betol dilayan bila disulam air laici yang gua beli tadi. Gua layan sambil mata ralit tertumpu hujung joran.

Lama gua perati  hujung joran gua. Dari start bakar rokok sampai la habis pam yang terakhir, tp masih Tak bergerak tak bergedik-gedik. Gua kemas-kemas barang, gua balik. Layan karoot komedia lagi best!