Tuesday, April 7

Permulaan Coretan Lagak Pandai

-mcmane aku leh nak wat blog??-

"monster killllllllllllllllllllll!!!!!!", bunyi hp aku mengaum....


+ am, ahad depan g genting,mau join??
sender : allod
+012247****

+ sape lagi pegi??
sender : aku
+012345****

+ aku, wani, mike, wiwit n nua
sender : allod
+012247****

+ tgk dulu, ade sen aku pegi
sender : aku
+012345****

+ alah..bwa serat pon da cukup, kalo jadi tunggu kat putra
gombak kol 10 pagi
sender : allod
+012247****

ari ahad tu aku pon pegi la ke genting ( 2 mac 09 kalo tak silap aku)
best gile pg biapon aku da byk kali pegi sane..biar pon pegi tempat same, tapi dgn org yg berlainan, suasane laen..n ni yg plg best...kat sane budak2 ni asik2 cakap pasal blog.. sume nak update kat blog.. ade menda jadi sume nak cerita kat blog.. gmbar2 kenangan sume upload kat blog.. bile dorang da borak pasal blog aku cume diam je la..menyampok sekali skale tok ilangkan bosan..ye la, aku bukan bloger sbb aku takde blog.. sblm ni penah jugak terdetik nak wat blog,
tp hanya terdetik, sbb rase mls yg langsung tak terdetik sbb dah ade secare semulajadi ade kat diri aku jd penghalang aku tok buat sume ni..tapi aku slalu buka blog2 budak2 ni..(allod, mike, atinko).. 60% punca aku tergerak hati tok slalu buka blog2 dorang sebab kat blog dorang ni je la yg ade story yg aku pon terlibat sama.. dan kesan drpd tu, aku xsbr2 nak ade blog sendiri.. Hari ni, 7 April 09, aku berjaya create blog aku sendiri setelah sebulan aku berusaha..tahniah2!!!!