Monday, December 12

Muka Jahanam tak semestinya Rock.

Gua tengah beratur. Panjang juga barisannya. Tapi sebab melayan perut yang mengidam char kue teaw gua beratur juga.

Tengah gua layan feel berator, gua baru perasan satu table ada 3 orang; 2 jantan, 1 betina tengah ralit borak. Oleh kerana ada budak2 basking tengah melalak, jadi gua tak dengar apa diborakkan mereka.

Yang si jantan ni dua-dua muka brutal. Sorang rambut macam Dato' Shake masa muda. Berkumis tebal tanpa janggut. Sorang lagi rambut macam afro macam gua dulu-dulu. Dressup dua-dua macam Amy Search masa mula-mula main mainstream dulu.

Fuhh.. Rock betul. Stylo. Jarang betol gua jumpa anak muda jiwa rock macam ni. Kalau jiwa fentau tu belanar gua jumpa. Si betina gua taknak cerita macamana dia punya dress kod. Takot-takot budak-budak bawah umur stim baca blog gua.

Tak sampai seminit setengah gua puji mamat-mamat rock ni dalam hati, satu geng pondan 4 orang yang tetek letak span sampai. Wah bukan main lain bersalam cium pipi. Mamat rockers ni pon sama. Bukan main lembik lagi gua tengok tangan dia. Bontot pon saja2 bagi letik2 bila berdiri.

Cilaka. Harap je muka jahanam!