Wednesday, March 14

jangan makan sangat dengan petikan.

‎~disebalik kejayaan seorang LELAKI, pasti ada WANITA dibelakangnya..tetapi disebalik KEGAGALAN seorang WANITA pasti ada seorang lelaki menjadi puncanya~

bukan diskriminasi, tapi ia reality

kahkahkahkah.. berdekah gua kahkahkahkah..

ini gua nak cakap.. mana2 pon sama. tak payah nak malaikatkan perempuan, dan tak payah nak setankan si jantan-jantan.

Ada je member gua yang mane perempuan tu yang berjaya sebab ada lelaki sapot dari belkang. ramai! tak payah nak tuding sana tuding sini. Ada dalam 12 orang member perempuan gua yang mencapai kejayaan mendapatkan anak berkat suami dia sapot depan belakang. kahkahkahkah

member gua yang laki plak ada juga sorang dua yang jenis loser memanjang menonggeng dipermainkan perasaannya dek seorang perempuan bertudung macam lilit lilit.

Tapi gua tak salahkan sangat si perempuan2 ni. Gua salahkan si lelaki. Lelaki jenis frust gila babi ni jenis yang tak market sgt. Gua sound direct je. Sapa suroh masa sekolah dulu jadi pengawas. Cuba jadi atlet..

Sampai skrg kawan gua tu menyesal tak sudah. kahkahkahkah

Kahkahkahkah>