Tuesday, March 20

Sebelum Serang Kena Selidik

Tengah ralit gua melayari internet, tiba-tiba telefon bimbit gua berbunyi.

Tertera nama samaran sahabat gua ABU (bukan nama sebenar), gambar manusia takda cuping telinga pakai jersey no 7 kaler merah yang dijadikan 'profile picture', serta 'NYWA' sebagai status.

Kahkahkah. tak habis habis dengan tim yang terlampau kuat bersembang pasal kenangan. Kenangan tu plak tak berapa best nak sembang sebab kalau takat baya-baya gua ni mmg tak hidup lagi.

ABU:
kahkahkahkahkah

GUA:
apa pasal?

ABU:
dengan tim bangang no 7 la liga pon boleh bungkus. kahkahkah.

GUA:
kahkahkah.. tau takpe. bangang betul man u kalah dengan tim no 7 la liga. tim-tim no 7 ni bangang nak mampos. tak boleh bagi saingan dalam liga. kahkahkah

ABU:
Kahkahkahkah. tau takpe. bangang abadi.

GUA:
BPL no 7 tim mana yerk??

1 minit, tak reply
3 minit, tak reply
5 minit, tak reply
10 minit, tak reply
15 minit, tak reply

GUA:
kahkahkah. biar tim saja yang bangang, jangan penyokong turut bangang tak tentu hala. kahkahkahkah

sampai sekarang member gua tu tak bbm gua dah.