Tuesday, April 19

Lupa

Bangkit dari lena, tanpa gosok gigi terus gua capai Peter gua. Gua nyala sebatang. Gua congok depan PC.Gua log in blog gua. Jari-jari runcing gua di keyboard.

5 minit berlalu. Jari-jari gua masih dikeyboard, tidak gua gerakkan, sikit pon. Cuma mata gua saja terkebil-kebil. Sebelum tidur semalam banyak benda gua nak tulis. Tapi sekarang gua dah jadi bangang tak tahu apa gua nak tulis.

Sejak kebelakangan ni, gua asyik lupa saja. Nak kata gua makan semut tak pula. Mungkin sebab gua banyak tengok jubo lentik pompuan yang pakai legging ketat. Mungkin gua banyak tengok kopek padat pompuan yang pakai baju sendat. Mungkin gua byk tengok peha putih gebu pompuan yang pakai skirt singkat. Atau mungkin sebab gua tengok pompuan yang dah macam bogel bile pakai baju kurung nipis sangat.

Sekarang baru gua tahu kenapa gua selalu lupa, sbb ni semua trend mereka pada zaman canggih manggih ni.

~

Hari tu gua tengok AF, macam gampang semua.