Tuesday, October 11

Gua Mahu Isteri Seksi.

Gua sudah mula berangan-angan nak tamatkan zaman bujang. Gua rasa gua dah sampai masa kawen. Seronok betul dengar cerita ghodong-ghodong yang dah kawen.Gua mula mencongak kriteria-kriteria bakal pelengkap rusuk kiri gua.

Secara jujurnya sebagai lelaki normal, gua teringan sekali mahu beristerikan gadis seksi. Berhias cantik berdandan rambut. Bergincu merah dibibir. Dengan baju ketat yang leher bajunya boleh masuk kepala gajah, pasti buah kopek sangat sendat dan bukan setakat alur, 2 2 bijik terus nampakkan muka. Fuhhh. Pakai pulak skirt pendek, betul-betul bawah panggal jubor.

Kalau takda skirt pakai hot pant ketat pon takpa. Janji ketat, janji singkat. Pakai pula kasut tumit tinggi 5 inci, memang lentiklah jubor. Betul-betul seksi. Tambah seksi bila datang bawa segelas air bila gua balik dari kerja. Hilang penat gua, hilang lelah gua. Memang tangkap stim untuk gua lepak dekat rumah. Ditambah dengan masakan yang dah terhidang. Memang tak ada punca dah gua tak keluar rumah melainkan mahu menonton perlawanan Manchester United dengan kawan-kawan.

Nak ikot? boleh. Pergi pakai elok-elok cantik-cantik. Tutup yang mana terdedah. Gua mahukan isteri yang seksi dan mabeles di rumah saja. Untuk hidangan mata gua saja. Bukan sajian mata-mata ke RANJANG jantan-jantan lain masa lepak makan di Malis Corner, bukan untuk sajian mata jantan-jantan masa jalan-jalan di Uptown.

Pendek kata, itu semua 100% hanya untuk gua, bukan untuk dikongsi walaupon takat pandang mata.

Panjang kata, jangan jadi dayus, kalau tak buka orang tak tengok.

~

Naik stim gua bila lepak malis. Dah memang susah dah gua nak jumpa 'perempuan'.