Friday, October 28

Khamis, 27 Oktober 2011, 4.04 pagi.

Khamis, 27 haribulan 10 tahun 2011, jam dekat tangan gua tunjuk pukol 4.04 pagi. Gua secara solonya tengah layan nikotin sambil hirup teh o panas selepas mentelaah char kue teaw special sepinggan dekat Malis Corner, Danau Kota.

Jam 4.04pagi ramai lagi orang kerumun dekat sini.

Table belah kanan gua ada pasangan kelamin santap nasi lemak tanpa menghiraukan anak kecil mereka yang mata terkebil-kebil dalam stroller.

Table sebelah depan tu ada sepasang kekasih sedang hangat berborak. Berborak hal-hal masa depan mungkin; hal-hal nikah nak pakai baju kaler apa, hal-hal nak dapat anak berapa, hal-hal nak letak nama apa dekat anak nanti, dan macam-macam hal lagi.

Satu lagi table ada geng-geng jantan yang gua nampak macam bangang saja main daun terup. Ape nampak stylo sangat ke main daun terup dekat kedai makan?

Table kiri gua kosong, selang satu table ada awek-awek seksi yang gua tak tahu datang dari mana. Kulit jenis apa tak tahu sejuk ke pagi-pagi buta pakai macam tu?

Table hujung belah sana satu geng-geng gay tengah hangat bergosip. Sesekali sekala salah sorang dari mereka menjeling ke arah gua. Selepas gua menunjukkan jari tengah sambil kening gua kerutkan dia tunduk sambil lutut terketar-ketar.

Satu lagi sudut geng-geng cina jual DVD haram tengah lepak hilangkan lelah.

Dekat kaunter ada 4 5 orang tengah beratur. Dekat kaki lima ada lima nam orang baru melangkah masuk kedai.

Jam 4.18 gua berenti menulis, gua angkat bontot dah menyusun langkah pulang. Apa dorang semua ni tak reti-reti nak balik ke?? KAHKAHKAHKAHKAH!