Monday, October 10

Surat Cinta dari Dia

Assalamualaikum.

Kehadapan Danish,

Awak apa kabar? Mestilah awak sihatkan sebab masa rehat tadi saya nampak awak main kejar-kejar dengan sakeri. Awak, saya nak mintak maaf sebab lambat balas surat awak. Bukannya apa, banyak sangat kerja sekolah nak kena siapkan. Cikgu Azizah bagi kerja rumah sampai lima muka surat. Penat saya nak siapkan. Yang pasal Mirol awak jangan la cemburu. Dia je yang nak kat saya. sumpah saya taknak pon kat dia. lagipon dia tak pernah pon wakil sekolah. Saya dari dulu nak kat awak. Sumpah Wallah Alip Lam Lam Ha. Nanti kalau nampak saya masa rehat awak tegur la saya. Kalau awak malu sayapon malu. Awak sukan nanti awak masuk acara apa? Saya masuk acara 100 meter, 200 meter dengan lompat tinggi. Awak sokong saya tau. Nanti saya akan sokong awak juga biarpon awak rumah biru. Awak nanti awak balas awak bagi biodata awak tau. Ni saya bagi biodata saya.

Nama : Puteri Maisarah Zakiah Habibah bte Dolah
Nama panggilan : Puteri
Tarikh Lahir : 22/10/2002
Tempat Lahir : Hospital Kuala Lipis
Hobi : Menolong ibu dan mengumpul stem
Cita-cita : Doktor Haiwan
Sukan diminati : Bola jaring dan olahraga
Pemain diminati : Rooney, Nani, Park Ji Sung
Makanan Kegemaran : Apa-apa saja asalkan halal.
Minuman kegemaran : Apa-apa saja asalkan halal.
Penyanyi pujaan lelaki : hafiz AF
Penyanyi pujaan perempuan : Adira AF
Pelakon pujaan lelaki : Fiz Fairuz
Pelakon pujaan perempuan : Tiz Zaqyah


Awak, saya nak kena buat kerja rumah, nanti mak saya marah. Jangan lupa bagi biodata awak.

Pecah kaca pecah gelas,
sudah baca harap balas.

Pen Merah pen biru,
jangan marah i love u.

p/s : maaf tulis buruk

~

Lu pernah dapat benda macam ni? Lu pernah lalui saat-saat indah macam ni? Kalau tak pernah memang lu tak market dulu-dulu. Kalau tak pernah memang rugi besar masa lampau lu.