Tuesday, May 10

Liverpool

Suarez dengan Carrol kat depan.Sorang pendek, sorang tinggi nak mampos. Sorang kaki tonjol, sorang kaki tanduk. Kalau 2 2 ni dah ngam, bencana!

Gerrard, Meireles, 2 2 ni kreativiti boleh tahan tinggi, biarpon tak pandai melukis, atau design apa2, apatah lagi nak karang syair atau sajak.Cuma dorang passing boleh tahan tepat, macam gua dulu-dulu masa ada lagi gelaran ayam tambatan. 2 2 ni kalau form,jahanam.

Rodriguez, dia punya rembat pon boleh tahan, sama jugak macam gua masa darjah lima. Kuyt, rajin nak mampos, rajinnya dalam padang melebihi rajinnya buka buku masa dia darjah enam dulu. Rajinnya dalam padang melebih2, nak tolong mak bapak dia buat kerja rumah pon tak rajin macam tu. 2 2 ni pon gua labelkan bahaya juga.

Kira Liverpool ni barisan dia memang mengancam. Gua pon tak tahu mana silapnya. Tapi tahun depan mula, team ni gua perlu jaga-jaga.

Tapi tak kira jua, kadang-kadang player world class, wonderkid, tapi macam gampang juga. Dengan team Astana dan Radioshack pon boleh kalah. Belum lagi gua hantar Le Tua atau Terengganu Cycling Team. Entah2 Anuar Manan score tiga.

~

Owen gembira betul, sekali sekala dia mesej kawan-kawan lamanya, "woi, gua minggu depan nak cium piala, lu cium apa? cium bontot king kanny ka?" isi kandung mesej Owen yang buat Gerrard, Carragher dll panas hati.