Thursday, January 5

Hati Gangster Mana Yang Tak Terguris?

Sekeras-keras batu pon boleh dihancurkan dek air yg lembut. Setakat hati seorang gangster yang keras tu apa la sangat.

Hati gangster mana yang tak terhiris? Hati gangster mana yang tak terguris? Hati gangster mana tak tersentuh?Hati gangster mana yang tak sakit bilamana tgk perempuan secantik dan sebaik Izzah dilayan sebegitu rupa?? 

Gua dah lama menaruh hati dan perasaan dekat Izzah. Selama ni gua pendam, tapi hari gua tak tahan bila gua tgk Izzah diperkotak-katikkan oleh Haris

Lahanat jimbet si Haris ni, kasut pon tak boleh tanggalkan sendiri. Sialan lu Haris lu tolak Izzah sampai jatuh ke lantai. Lepas tu gua paling sakit hati lepas lu sedap-sedap malam pertama dengan Mila Amelia pastu lu buat muka besalah. PUI!! Lu siap Haris lu makan siku gua satu hati nanti. 

Datuk Sufiah pon gua nak siku jugak ni. Jahat yarabbi. Macam syaitan. Kesian Izzah kena jalan dalam hujan tengah-tengah malam buta.

Gua takde mood nak bergurau sekarang. Hati gua tengah pedih lagi ni.
~
KAHKAHKAHKAHKAH