Tuesday, January 10

Siapa Sodom Saiful?

Mahkamah mendapati Dato Seri Anuar Ibrahim tidak bersalah dalam kes liwat bekas pembantu peribadinya, Saiful. Si Saiful plak dah mengaku bahawasanya dirinya telah disodom.

Gua jadi pening? Gua jadi konfius? Gua jadi tertanya-tanya, siapa sodom Saiful?

Adakah Anuar berjaya mengelentong Mahkamah?

Adakah Anuar ini jenis manusia yang 'sudahlah jolok lubang tahi, kemudian sembunyikan pelir'?

Atau adakah Saiful sendiri telah menyedomkan dirinya sendiri menggunakan dildo sambil berfantasikan Anuar?

Atau mungkin juga Si Eskay yang muka mirip Anuar telah menyodom Saiful? Oleh kerana mukanya sama dan sudah lama memendam rasa berahi dek kejambuan saiful, Eskay telah menyamar jadi Anuar untuk meratah tubuh Saiful yang begitu seksi baginya.

Atau mungkin Saiful mereka-reka cerita selepas mendapat tawaran berjuta-juta??

Gua jadi pening lagi. Soalan gua tadi masih takde jawapan. Politik ni bagi gua sebijik macam filem. Dilakonkan pelakon berbakat, diarahkan pengarah hebat, dan diterbitkan producer duit lebat.

Politik ini lubang jubo, politik ini tahi lembu.