Friday, April 20

kompilasi #tuitNOSTALGIA volume 1



#tuitNOSTALGIA Gua xbgtau sapa2. Gua smpn cita2 gua dlm hati. Tkt juga kwn2 mengata. Cita2 gua tinggi. masa tu gua cita2 nk jd ninja.

#tuitNOSTALGIA oleh kerana tingginya cita2 gua tu, gua pernah request kat bonda gua suroh beli baju ninja jadi baju raya nnt. Tp xdlayan

#tuitNOSTALGIA oleh kerana cita2 gua x direstui bonda, gua mula tnm cita2 nk jadi Rambo. Masa tu gua baru sedar senapang lg power dr pedang

#tuitNOSTALGIA Tapi cita2 nk jd Rambo xlama, sbb gua dah masuk sekolah. Gua dah tau sbnrnya apa itu cita2.

#tuitNOSTALGIA ada satu hari ada bulldozer korek paya dpn rumah gua. Time tu cekap btl gua tgk driver tu handle bulldozer dalam selot2. Gua terus nak jadi pemandu bulldozer.

#tuitNOSTALGIA gua ingatkan bawa bulldozer kena masuk U. Mana taknya, power betul brader tu, sampai senget benget bulldozer tenggelam dalam selot, steady je dia korek lagi. Power power!

#tuitNOSTALGIA bila dah otai skit, cita2 gua dah ubah, dgn bangga gua tulis cita2 gua nk jd ahli astronomi . Member2 kelas gua ckp "fuyoooo, kerja apa ni????"

#tuitNOSTALGIA gua xpikir sangat pasal cita2 masa sekolah menengah. Maklumlah dah masuk zaman remaja. . Cuma klimaksnya bila dah mula bercita2 nk jd suami mithali masa tingkatan 3. Kahkahkah! 


twitter : @amridaud