Wednesday, April 18

Tiba Tiba gua jadi hangin semacam.

Gua takde nafsu nak membahan budak2 Arsenal sebab kalah dengan Wigan. Sebabnya minggu lepas pon Man Utd kalah dengan Wigan. Jadi gua rasa macam budak bangang saja kalau gua bahan tak tentu hala. Malas gua nak letakkan diri gua sebaris dengan Pak Kordi pengulas bangang tu.

Nak dijadikan cerita semalam gua duduk diam-diam dengan aman dan langsaung tak kacau sapa-sapa, tiba-tiba sampai private msg mengganggu ketenangan gua. Msg tu berbunyi " Arsenal kalah malam tadi sebab terikut resmi bangang Man Utd la ni". Wah wah wah.. banyak bunyik betol kawan gua ni.

"Huh, elok sangat la tu follow resmi bangang Man Utd kalah dengan Wigan. Resmi Man Utd memang piala tiap-tiap tahun tak nak polow. Patut la sangap piala. Biar team saja bangang, penyokong jangan ikot follow bangang team tu. INGAT!" balas gua.

Nasib baik dia tak reply, kalo dia reply mau kena terajang hidung dia.